Fikuron asiakaspalvelu ja -tuki
Tarvitsetko apua Fikuron käytössä? Fikurolla järkeistät toiminnanohjauksesi huolettomasti – asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä.
Asiakasportaali ja ohjeet käytössäsi 24 h
Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Tukipyynnöllä voit jättää meille myös palautetta tai kehitysehdotuksia!
Fikuron ohjeet ja päivitystiedotteet
Tilaa koulutusta
Oheisen lomakkeen kautta voit jättää yhteydenottopyynnön koulutuspalveluista järjestelmän käyttöön tai teknisiin asioihin liittyen.
Räätälöimme koulutuksen tarpeidesi mukaan.
Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää?
Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa nopeasti!
Sähköpostituki
ma-pe klo 8-16
Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen".
Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.
sovellustuki@visma.com
Asiakastuki – usein kysyttyä
Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä, ohjeita ja linkkejä.
Mitä tarkemmin voit kuvata havaitsemaasi ongelmaa tukipyynnössä, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöösi ainakin nämä:
- Mahdollisimman kuvaava otsikko
- Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
- Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
- Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
- Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta
Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ongelmasta.
Etätukiohjelma avulla voimme ottaa koneeseesi etäyhteyden internetin välityksellä mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun. Ongelmatilanteiden ratkaiseminen onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.
Fikuroon voit kirjautua osoitteessa app.fikuro.fi.
Lue tarkemmat ohjeet kirjautumisen vaiheista ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä huomioitavista asioista täältä.
Näin kaikki järkeistyi
-
Yhteistyö Fikuron kanssa on ollut mutkatonta ja helposti lähestyttävää, ja ollaan saatu asioita nopeasti eteenpäin.
Kimmo Kullberg
Toimitusjohtaja, Realplast Oy
-
Vismalla tapasimme ihmisläheisiä asiantuntijoita, joilla oli kykyä kehittää toiminnanohjausjärjestelmää meidän tarpeisiimme.
Anssi Matkonen
Yrittäjä, Imatran Koneistuspalvelu Oy
-
Lue lisää asiakaskokemuksia