Choose language

Fikuron asiakas­palvelu ja -tuki

Tarvitsetko apua Fikuron käytössä? Fikurolla järkeistät toiminnanohjauksesi huolettomasti – asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa ohjelmiston käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

FIKURO-800x800-kuvituskuva-8 FIKURO-800x800-kuvituskuva-8

Asiakas­portaali ja ohjeet käytössäsi 24 h

Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Tukipyynnöllä voit jättää meille myös palautetta tai kehitysehdotuksia!

Suurennuslasi-oppaan lukeminen

Fikuron ohjeet ja päivitystiedotteet

Jos sinulla on ohjelmiston käyttöön liittyvä kysymys tai ongelma, kannattaa vastausta etsiä ensin Fikuron käyttöohjeista.
Kokonaisvaltainen-valmis

Visma Community 24/7

Communitystä löydät ohjelman käyttöön liittyvät ohjeet. Visma Community on myös tiedutuskanava, jossa kerromme asiakkuuteen ja ohjelmiston käyttöön liittyviä ajankohtaisia uutisia.

Info

Tilaa koulutusta

Oheisen lomakkeen kautta voit jättää yhteydenottopyynnön koulutuspalveluista järjestelmän käyttöön tai teknisiin asioihin liittyen. 

Räätälöimme koulutuksen tarpeidesi mukaan.

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää?

Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa nopeasti!

Fikuron puhelintuki

Puhelintuki

ma–pe klo 9-12
+358 (0)9 2606 0004

Asiakirja

Sähköpostituki

ma-pe klo 8-16

Mahdollisissa ruuhkatilanteissa voit lähettää kiireellisen tukipyynnön myös sähköpostitse otsikolla "kiireellinen".


Muussa tapauksessa pyrimme vastaamaan viestiisi viimeistään seuraavana arkipäivänä.

sovellustuki@visma.com

Henkilö

Kaikki yhteystiedot

Etsitkö myyntitiimimme yhteystietoja tai laskutustietoja?

Asiakastuki – usein kysyttyä

Kokosimme avuksesi hyödyllisiä vinkkejä, ohjeita ja linkkejä.

Mitä tarkemmin voit kuvata havaitsemaasi ongelmaa tukipyynnössä, sitä nopeammin voimme aloittaa sen ratkaisemisen. Muista sisällyttää tukipyyntöösi ainakin nämä:

  • Mahdollisimman kuvaava otsikko
  • Yrityksen nimi, oma nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Käyttäjätunnus, jolla ongelma ilmenee
  • Mahdollinen yritysnumero ja yrityksen nimi, jossa ongelma ilmenee
  • Sovellus, jossa ongelma tai virhe tapahtui ja kuvaus mitä tehtiin
  • Kuvaruutukaappaus koko sovelluksen näkymästä ja sanallinen kuvaus mahdollisesta ohjelman virheilmoituksesta

Mikäli asia on kriittinen, suosittelemme olemaan yhteydessä sovellustukeemme puhelimitse. Mahdollisissa ruuhkatilanteissa kiireellinen tukipyyntö voidaan lähettää sähköpostitse. Sähköpostin otsikossa tulee tällöin olla sana ”kiireellinen” sekä kuvaus ongelmasta.

Etätukiohjelma avulla voimme ottaa koneeseesi etäyhteyden internetin välityksellä mahdollistaen nopean ja sujuvan palvelun. Ongelmatilanteiden ratkaiseminen onnistuu helposti molempien osapuolten pystyessä tarkastelemaan samaa näkymää yhtäaikaisesti.

Fikuroon voit kirjautua osoitteessa app.fikuro.fi.

Lue tarkemmat ohjeet kirjautumisen vaiheista ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä huomioitavista asioista täältä.